quarta-feira, 14 de julho de 2010

Sou

Sou grande, e pekena
Sou sonhos, e vazia
Sou coragem, e tenho medo...
Sorrio, dou risada, me sinto feliz..
Mas...
Ngm eh perfeito, tdo mundo sabe
Sinto dor, choro, sofro...
N tenho um coração de papel...
Tenho um coração!
N existe molde perfeito,
Talvez se existisse n teria graça,
N teriam diferenças, desavenças,
Opiniões avessas,
N kero ser normal, n kero ser igual...
Mas kero poder ser,
Kero poder escolher...
Essa eh a minha parte...
Realmente "liberdade p mim eh pouco, e oq eu desejo ainda n tem nome..."
Só n sei por onde começar...
Talvez até saiba...
As vezes me falta coragem...
Ou me cobro pouco, ou me cobro mto...
Sou sim, fraca, pekena, vulneravel
Como todo mundo em um momento,
Um instante e eh nesse...
Nesse q me perco...
E tenho medo de n me axar...
E nessa hr,
Nesse min,
Nesse tempo,
Q eu vou saber de mim...

14 comentários:

joven disse...

beautiful blog..pls visit mine and be a follower.. thanks and God bless..

http://forlots.blogspot.com/

Rolando disse...

OI. ESTIUVE POR AQUI. MUITO LEGAL. APAREÇA POR LÁ. ABRAÇOS.

Marivan disse...

Passei, li, gostei, segui e fui!!!
abçs Marivan

kazinha☺☺ disse...

mto bom seus poemas sempre quan
der vo vir faze uma vizitinha♥
aah!
se der da uma passadinha no meu blog
http://kamilly-kazinha.blogspot.com/
bjss

H A R R Y G O A Z disse...

Happy New Year !!!

Anônimo disse...

新年快樂!!!
捲簾 日文 百葉窗 廚房設備 日系內衣批發 遊學 飄眉 情人對戒 養身食品 精品 精品眼鏡 繡眉 歐化廚具 綠建築 台中hotel 洗眉 汽車借款 PCB 逢甲住宿 融資 空氣清淨機 LED燈具 台中旅館 店面設計 台中室內設計 螢幕保護貼 曬衣架 梨山茶 熱水器 防水工程 銀樓 晒衣架 微型投影機 杉林溪高山茶 樂器行 屋瓦 整形 黑糖 酒店經紀 養身食譜 鐘錶

Website Hosting disse...

Me gusta mucho tu blog .. colores muy agradable y tema. ¿Hizo usted mismo sitio web o que usted contrata a alguien que lo haga por ti? Plz respuesta de nuevo como yo estoy buscando para crear mi propio blog y me gustaría saber donde te tienen que esto. aplausos

Anônimo disse...

http://www.cursos24horas.com.br/parceiro.asp?cod=promocao33384&id=33695&url=cadastro.asp

Anita Relva disse...

Você é menina, é mulher, criativa. Isso basta.

Anônimo disse...

Meu Deus!Que língua será essa?

buy essay disse...

There is nothing new in your article, I unfortunately did not find (((

http://essaybase.co.uk/ disse...

I always liked your articles! forward to continuing!!!!!!

Anônimo disse...

The portugee economy is in the toilet, and droves of it's citizens are fleeing to neighboring Spain to work just to put food on the table! Those who don't go to Spain are swimming, or jumping on bannana boats to go to Angola or Mozambique just to sell their body for cod to feed their families. The slightly better off portugee are flying to Brasil to live in a favela that is much better than the poor, decrepid conditions they live in now; at least here they can eat.

The portugee are an ignorant bunch stuck in a mental time-warp that only focus on a national soccer team that has never won a single Euro or World Cup and "how" good things were in the distant past rather than focusing on their now deteriorated, non-existant economy, and how bad things really are today.

This is "why" they can't seem to see the log stuck in their eyes but see the splinters in everybody elses eyes. I do find it ironic that they are racist toward Spain, Angola, Mozambique and Brazil only to later go look for a better life in these countries!!

-------------------------------------

informacion do putugal?

HTTP://PEDROMILLAN.BLOGSPOT.COM/

*portugal is a shit country! DO NOT VISIT PORTUGAL! Those people are anti-Spanish and Brazilian, Mozambican and Angolan Racists!

Alan disse...

Bacana seu blog... Interessante... Gosto da plataforma google... Será que consigo fazer um blog semelhante a esse aqui http://www.thelinktorrent.com.br/ no blogger?